Röja!

Vet inte vad det är med mig idag, men är på fett dåligt humör, är jätte lätt irriterad... Dessutom är det svin kallt i lägenheten, så sitter mig in gosad i en flisfilt och myser :)
 
 
Ska förhoppnings vis leka med Therese idag, hoppas att det finns en möjlighet att jag kan ta mig till henne eller att hon kan ta sig hit! Saknar henne jätte mycket!!!!
 
Ska snart börjar plocka lite här hemma, kan behövas, har så skrämmande mycket skit över allt, dessutom är den stora garderoben ett katastrof område, eftersom så fort vi får hem folk så slänger vi in all möjlig jävla skit där inne som typ gamla lådor och kartonger, ziddes blir prylar osv. BLÖ! 
 
Något som också är irriterande är att när man uppdaterar via mobilen och det är dålig tekning så man får liksom kämpa med att uppdatera, då blir det helt konstigt som det från igår, där det är 4 tomma rutor från bilderna med massa länkar och skit? Mongo?! 
 
 
Fotograf- Therese Persson! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback