Hate it!!!!

Vaknade utav att jag fått en blödning, hatar mensen, min värk är då fan inte att leka med, brukar vanligen spy för att jag har så ont, men tror jag hann ta en treo i tid! Sitter just nu och vrider mig i soffan med värmekudde på plats! Och nu undrar ni så klart varför jag tar treo med tanke på att den e blodförtunnande och orsakar ännu längre mens?! Det e så lätt som att när man i dem två till 3 första dagarna har man mensvärk, och det är för att det är stora klumpar som vill komma ut, och treon löser upp dessa klumparna och man slipper mensvärken snabbare! Starkt tips! En treo på morgonen och en innan man lägger sig.

Meningen var att vi skulle ha lite party här hemma idag, men skippar nog det...

Bjuder på denna bilden på slita mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback