Flytt!

Var en vecka sedan jag sa till mig själv att jag skulle börja blogga igen på allvar... Men har slarvat som vanligt... 
 
Men ska ge det ett försök! 
 
Sitter i soffan och mumsar på min gigantiska godispåse, men får inte ha den ifred eftersom Zidde ska nalla utav den, ändå har han en egen, STÖRRE dessutom. 
 
Ska se till att packa lite idag, fast vet inte ritkigt vad jag ska packa, har packat ner nästan allt som vi inte anväder. Ska ju flytta om ca 2-3 veckor, underbart! Fått en jätte fin lägenhet i Hylte, inglasad balkong med egen uteplats osv, sedan är det bara ca 200m upp till Thess, LÄNGTAR!!! 
 
Hela lägenheten är tom nu, speciellt hallen... Och hela vardagsrummet består av flyttlådor, och fler lär det bli! 
 
 
Några utav lådorna, ca 12 st... o.O 
 
Åhh, vi har även köpt nytt köksbord, fast det är nerpackat, får inte börja beundra det förens i den nya lägenheten, blööö .... Men mitt hjärta har rätt, det är så onördigt att skruva ihop det här för att ha det uppe i typ två veckor och sedan skruva isär det igen?! 
 
 
Så här ser det ut, LOVE IT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback