hm...

blev visst inte uppdaterat igår heller... glömde ladda mobilen unde natten och vi var iväg igår hela dan. typiskt mig!! hittade lite grejer på rean i alla fall, och fick beställt tårta tills på lärdag då jag fyller år. har ni haft en bra jul? det hade jag, julafton var perfekt! dock saknades mormor, moster och storebror niklas.. men moster kommer på lördag och storebror ska jag till på söndag. Både jag och Niklas fyller år den 29e, eftersom.han fyller 25 så har han bestämt sig för att ha lite kalas hos hans flickväns föräldrar i lund på söndag. kommer bli mys, sen följer både han och Anna med hem och firar nyår med oss! så nyårsafton ser man också fram i mot!

känner mig riktigt duktig, sen kl 9 i morse har jag suttit med boken i högsta hugg och pluggat, så har kommit riktigt långt nu, sköönt! ska försöka plugga lite till sen ikväll så jag hinner klart i tid. Helst tidigare så jag kan lägga boken bakom mig!

Jag lyckades föresten fjäska till mig ett par skor igår, blev så sjukt jävla lycklig eftersom älskling inte kunde säga nej, det var ju halvpris och sista paret dessutom så var dem så fina och passar perfekt på hyllan inne i garderoben hihi....

har inte tagit kort på allt sen igår, ovh eftersom jag lämnade både mobil och glömde kameran hemma sen julafton så har jag inga bilder där ifrån förutom en jag lyckades leka fram när jag satt med pappas systemkamera när.jag hade tråkigt efter julfrukosten. bilder kommer upp om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback