LCHF!

Var väldigt mycket igår så hann faktist inte uppdatera under hela dan igår... Först åkte vi på att hämta barnen på dagis och var tvugna att stressa ifrån stan, då syrran fick åka och jobba så fick vi ha dem här över i natt, och sedan senare på kvällen kom mamma och pappa över på kaffe. Barnen har lekte huliganer och terorister hela går kvällen, och kan bara säga det att jag inte längre är så säker på om jag vill ha egna... Hm! 
 
Just nu har jag käkat lite frukost, mozarella ost med lite paprika, och mildyoghurt, jag har äntligen lyckats få Zidde att börja på LCHF med mig, så nu är jag inne i mina gamla matvanor igen, underbart! 
 
Vissa undrar hur man kan överleva utan godis och potatis osv, men saken är den att går du strikt på dieten i 1 månad och sedan äter en kaka, så smakar kakan pyton, kolhydraterna är itne längre gott, eftersom när man börjar på LCHF så har kroppen redan efter 2 veckor rensat ut alla kolhydrater och socker ur kroppen och man är inte längre i behov av sockret. Älskar denna dieten, man kan vara hur lat som helst och bara sitta och dööö, men ändå gå ner i en lagom takt utan att träna, och en kropp blir super fin! Dock är det viktigt att man tänker igenom sitt beslut, för har man en gång börjat så rekomenderar inte jag att man slutar när man gått ner till sin målvikt, för kan inte se detta som en DIET utan det är mer ett levnadssätt. När jag och Zidde flyttade ihop började jag snappa upp kolhydrater igen, framför allt pasta. Och har stannat på samma målvikt sedan dess och vandrat mellan 1-3 kg upp och ner hela tiden nu under 6 månaders tid. Men min pappa har gått ner sjukt mycket i vikt och han var ritkigt stor innan, under 7 månaders tid har han nog gått ner ca 40kg, och hela han har försvunnit och kan inte säga något annat än att jag nu har en jävligt snygg pappa och jag är grymt stolt över honom! Så ett tips ifrån mig, vill ni har en sund och fin kropp och är lika lat som mig som inte orkar träna så rekomenderar jag starkt LCHF för er... Inte bara kroppen som försvinner, utan även alla finnar, hyn får en annan lyster även håret! Och dessutom man mår inte bara bra fysiskt utan dubbelt så bättre psykiskt! 
 
 
 
Bilder lånade igån Google! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback