Tidig födelsedagspresent!

Hej på er! Har inte uppdaterat på evigheter... 
 
Problemet är att jag inte har haft nån dator, då min lapptopp hänger sig så fort jag ska blogga osv. Men i tisdags överraskade älskling mig med att åka in till Siba där han i tidig födelsedagspressent lät mig välja precis vilken dator jag ville. Är sååååå super duper glad och framför allt heeeeeel nöjd! Datorn är helt perfekt för mig då jag spelar mycket TheSims3 så behöver jag en dator som har rätt grafik och klarar av prestandan på spelet vilket denna datan gör och samtidigt fixar surf utan att hänga sig bara för att jag har spelet installerat. Gladare än så här kan man nog inte bli faktiskt!
 
 
Idag har vi haft en slapp dag med plugg och soffmys. Har pluggat nu hela kvällen så blir ännu mer soffmys nu med film, men kanske skulle ta och fixa lite mat först?!
 
Ååh igår var vi hos Martina, vi lämnade Doris, verkar ha gått bra, Doris blev hemma direkt, och låg i Tinas knä redan efter ca en timme. Hon fattade precis. Dock har Sally gått här hemma i natt och letat efter henne. Men hon njuter just nu för fulla muggar av all den uppmärksamhet hon får av oss här hemma. 
 
Var jätte mysigt hos Martina igår, jag var så orolig för att hennes lilla, Linnéa skulle hunnit lägga sig innan vi kom men hon var vaken, så fick mysa massa med henne, hon har växt så mycket alla redan, och känns jätte jobbigt att jag missat så himla mycket av det, men gjort är gjort tyvärr, kan bara se till så att jag tar vara på resten av tiden nu och mysa så mycket jag kan när jag och Tina leker! 
 
Uppdaterar nog igen sen senare. Puss! 
 
Fotograf: Therese Kurkimäki Persson! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback