Dåligt av mig!!!

Dålig uppdatering idag, inte alls bra... Fastnade på skype vid 12 tiden med Matilda, sen så fick jag hem mina klänningar jag beställt, men tyvärr får jag skicka tillbaka båda två då dem satt som säckar båda två! Rätt härligt ändå när man gått ner så mycket i vikt. Har även åkt på att vara hundvakt tills i morgon bitti då syrran jobbar dygn, mysiiiigt! Donna sitter just nu och tjatar om att hon vill ut och gå... Men en långis kan hon feting glömma då jag inte alls mår så vidare bra idag...
 
Mitt arbete har äntligen kommit in till min lärare, arbetet har varit klart i snart 2 veckor, men hon har bara haft problem med att öppna mina filer... Men nu verkar det som om att hon har fått in det! Tur det ialla fall!
 
Nej Donna behöver få komma ut och kissa och jag behöver lite luft... Hörs senare, ciao.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback