Guess who's back?!

Just precis, jo jaaaag! 
 
Låg och funderade innan idag och kom fram till att min break var meningen att bara vara i ca 2-3 månader men det har allvarligt talat slutat med att breaken har varit i nästan ett helt år?! Fy på mig! 
 
Har hänt en hel del under detta året...
 
Jag fick tyvärr placera om Dila efter att min ekonmi rasade strax efter nyår, men hon har hamnat hos en jätte fin familj, där hon är ute och springer hela dagarna då dem nya ägarna har häst och är ute och rider regelbundet, hon tränas i agility och hon mår bara mer än bra, och ska jag vara ärlig så kan nog ingen vall hund få det så mycket bättre än det! 
 
Bland annat har jag förlovat mig och flyttat ihop med världens finaste kille, chockade va? Det är många vad jag har hört, så jaaa jag har bestämt mig, det är den här killen jag vill leva ihop med och det är han jag älskar! 
 
Jag har börjat plugga omvårdnad distans, så det är faktiskt nu som jag har tid för er hahah blinkis...
 
Så kan inget annat än att säga att jag älskar livet! Livet har tagit en helt annan vänding för mig och allt känns så sjukt jävla bra, för en gångs skull har även jag lyckan att få vara lycklig! 
 
 
 
 
 
Här har ni honom, världens finaste Zidde, hihi... 
 
 
Bild sen fotogareferingen jag och thessan hadde igår, och säger bara en sak, att fyfan va denna fotograferingen blev FAIL! Efter att inte fotograferat på över 1 år så har vi verkligen tappat allt, och då menar jag allt... Skäms nästan över att titta på bilderna på mig... Detta är den ända bilden som faktiskt blev bra hahah.... Men men shit happends!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback