Kan inte sova....

är dödstrött, ändå kan jag inte sova, drömmer bara massa mardrömmar vilket kommer resultera mattrahera jag kommer må bajs i morgon eftersom jag då kommer vara en vandrande zombie! Slipper i alla fall tänka på jobb i mon som flera av er stackare... 
 
Jag och pojken var hemma ganska sent och la oss nästan på en gång därav den dåliga uppdateringen! Valparena vi tittade på tycker jag att föräldrarna var väldigt stora dör att vara renrasiga chiuaua, men var en tik jag fastnade för så vi ska fundera på det tills i morgon kväll. Så får se, men hon hade super fin täckning och hon var väldigt blyg vilket gillas, nu ska jag göra något vettigt, god nalöner er, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback