Nuså...

Nu har jag precis suttit och pratat med min fina Matilda på skype i ca 2 timmar. Har inte träffat henne sen i augusti, och ses först i januari/februari igen.... Det suger! Lilla Matilda har flyttat ifrån mig och bosatt sig i Turkiet, inte helt ok?! Men samtidigt ju längre tid det går i mellan man träffas ju mer tar man vara på tiden när man väl ses, så alltså, jag hinner sakna henne lite i alla fall, hihi...
 
Nu kommer snart älsklingen hem, frågan är om man skulle kanske lyckas övertala honom till att åka och köpa pizza?! Jätte hungrig och jätte sugen på en Calzone med vitlöksås, MUMS! Får la se vad han säger när han kommer...
 
Är helt döööd idag, totalt väck.... Ser ut som fan här hemma och har en känsla av att Zidde inte kommer bli så speciellt lycklig eftersom jag gått hemma nu i två dagar och inte lyft röven ett dugg, så får göra ett snabbröj nu innan han kommer! Hörs sen senare, Ciao... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback