Toppen helg helt enkelt!

Hoppas ni haft en bra helg?! 
 
Jag har haft den bästa helgen på riktigt länge, min barndomsvän var ju här i fredags! Firar faktiskt 20 års vänskap i år, inte dåligt va? Jag önskar verkligen att alla hade en sån vän som jag har, som man alltid har oavsätt vart man än i världen befinner sig! Det bästa i min och Martinas vänskap är inte bara att vi kan prata om precis allt, utan för att kalla varandra bästa vänner så behöver vi inte höras av varje dag eller leka en gång i veckan, eller dela allt med varandra så fort det händer något, utan det kan gå 6 månader, 1 år eller snarare senast tog det 3 år innan vi hördes av, men det spelar lixom ingen roll när det gäller oss för att oavsätt vad som än händer så vet vi att vi har varandra och det kan ingen förändra. Tex, hade jag inte pratat med en av mina andra kompisar på ett halvår, så hade jag nog aldrig haft mage till att ens tänka tanken på att ringa och fråga om dem vill hitta på något, men med Martina är det annorlunda, våra liv rullar på utan varandra men samtidigt med varandra. I fredags när hon var här så var det faktiskt ca 6 månader sedan vi sågs sist...  
 
Hela fredagskvällen satt vi och bablade i mun på varandra hela tiden, alltid lika dant, så jävla underbart! Pratar om gamla minnen och om gamla hyss vi gjort, och tro mig, vi har gjort en hel del jävelskap under våran barndom... Vi drack vin, dock tog vinet som Tina hade med sig slut, så vi fick springa över till syrran och sno en flaska till av henne, busigt! Rökte vattenpipa och spelade kort. 
 
Martina och hennes lilla tjej Linnéa kommer hit nån dag i nästa vecka och gosar, kommer bli super duper mysigt! 
 
Igår kväll lagade jag och älskling mat, bakade kladdkaka och satte oss i soffan och hade Jim Carry marraton, vi kollade på, Bruce the almighty, Liar liar, The mask och sen avslutade vi kvällen med Down on erth... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback