Werry lost in deed...

For iväg till Värnamo till lilla Alexandra, meningen var att jag skulle titta på hennes kamera för att se om det var något jag ville ha, eftersom älskling vill att jag ska ha en egen, men inte alls den kameran jag vill ha tyvärr! Men vi hade trevligt ändå, satt och pratade en bra stund om allt och lite till, och gosade lite hehe... 
 
Som vanligt när jag och Zidde ska åka nån stans så kör vi alltid fel, vet inte hur många gånger jag varit i Värnamo, vi lyckas alltid ta oss dit utan några problem men idag blev det en omväg på ca 10 mil, hahaha, snacka om dåligt lokalsinne, istället för att ta hållet över Smålandstenar så blev det de långa hållet över Ljungby och slutade med att vi hamnade i Halmstad, men egentligen var det bara tur eftersom vi då han till MAX innan det stängde, ingen av oss hade käkat något idag och jag kände verkligen inte för att laga mat det första jag gör när jag kommer hem. Så blev maxmålet med mossarella sticks... MUMS!
 
Nu har jag hoppat ner i min one pice och krypit ihop i soffan med godis skålen som jag knappt hann röra eftersom vi bestämde oss för att åka iväg. 
 
Rätt komiskt, Donna blir knappt trött när man är ute och går typ 1 mil med henne, men efter att träna henne mentalt med nya tricks och lekar så blir hon döds trött och ligger mitt på golvet som en död sjöldpadda och rör sig inte ur fläcken, alltid finns det nått sätt att få monstrerna lugna. 
 
Neej?! Om man skulle ta en duch och gå och lägga sig kanske? Sista inlägget för idag, god natt på er... Ciao... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thess

Köp min kamera. ;)

Svar: Hur mkt vill du ha för den då? :D
Amanda Källander

2012-11-14 @ 12:41:28
URL: http://thessphess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback