Komiskt!!

Jag är urkass på uppdateringen, jag veeeeet... Har fått massa klagomål ifrån bästa vännen Therese, men hoppas hon blir glad nu när jag äntligen uppdaterar haha <3 (Kan inte sova)
 
Tänkte lägga in en fin synpungt... Tycker det är så himla komiskt när man sitter inne på vissa bloggar där dem tror sig vara storbloggare och tror dem börjar bli kända bara för att dem har ca 40-70 besökare om dagen, dessutom med knappa kommentarer. Och tro mig ni behöver inte hoppa på mig nu ang att jag inte har några kommentarer osv, why? JO för jag bloggar knappt och orkar inte lägga den energin jag gjorde förr då jag hade ca 100 besökare om dagen. Visst det är jätte kul att ha över 50 + med besökare om dagen, men man behöver itne göra en big deal om det, eller har jag fel? Jag vet inte, bara allmänt störande... 
 
I morgon eller snarare idag kl är över 24, så fyller min systerson 11 år, rätt sjukt hur fort tiden går! Skiljer sig exakt 10 år mellan mig och Zackeus, och han känns mer som en lillebror för mig än vad syrrans andra barn gör, men var bara 10 när han föddes, så kanske inte så konstigt heller?
 
Jag har lovat mig själv att börja uppdatera hederligt så fort jag orkar hihihi... neh du Amanda, få tummen ur röven och blogga istället!!!!! 
 
 
Som alla andra blogg nördar skriver PUSS På er... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback