Morron?

Är åter igen uppe sent idag, usch, känns som om att jag har missat hela dan... Suger!
 
Är vrål hungrig, hade kanske varit läge till att ta något att käka? Men orkar inte röra mig mot köket, blä! 
 
Vi har tusen saker att göra idag egentligen, men mår bajs idag, hostar, snorar, halsen värker och huvudet dunkar, dessutom känns det som om att någon slår mig i magen i gämna mellan rum, tycker synd om mig själv :-( Så hjärtat får åka iväg själv idag på sina hyss, dock ska jag försöka åka iväg på middag hos hans kompis senare ikväll, men får se hur jag mår... Måste ju bli frisk tills på lördag?! Ska ju ha lite fest här hemma med dem närmaste :-) 
 
Näää, nu ska jag krypa ner tillbaka under täcket och deppa ihop med hunden Kajsa och med katten Sally och sova bort hela dan! God Natt! 
 
 
Fotograf: Therese Persson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback